Fateen Kasandra

















Selamat Tinggal 2011 T_T



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera buat semue :) sedar tak sedar kite da ade di penghujung tahun 2011 . besediakah kite nak menghadapi 2012 yg mungkin dipenuhi cabaran 1001 macam ragam . tak kire laa kehidupan , kawan kawan , pemely , kekasih , adek beradek or sesiape sajeek . semue toe boley pengaruh idup kite paling kurang 89% . u have to admit it (!) 


MY 2011 STORY 


seperti taon taon seblom neyh gak , tade yg bnyk berubah pon . SENYUM , GELAK TAWA , TANGISAN  semue nyee becampur baur seperti da biase besame and da mcm darah daging sendiri pon . sesiape yg paham jek akan rase bende neyh . tp rase nyee normal bg semue org rase bnde neyh juz beze nyee mcm mane and sebab seseorg rase semue neyh . 


tipu laa kalau aku kate kan sepanjang idup aku , aku ta penaa rase epy lgsung an . memang tipu sangad tp maybe kalau rase epy pon , bukan nikmat yg sangad dapat aku rase . kalau pon cm toe , aku maybe rase indah dan bahagie dalam sehari due jek . then , kembali kepade kepompong lame , SENGSARE KECEWE . semue org boley kate , SABAR , WATLEK , CHILL tp org yg kate toe ta tentu ag ley uat same mcm ape yg dye kate . kaaann ? trust me (!)


kehidupan aku as STUDENT dlm 2011 , rumit kot . awal taon pai julai aku student UNIFIELD TECHNOLOGY COLLEGE AFAMOSA RESORT , MELAKA . then , julai till now , UNISEL SHAH ALAM , SELANGOR . mesti korg pelik nape due tempat slm setaon an an an ? HAHA XD . na tao , g bace post lame lame yg aku da update . naek besawang da toe . okey , AZAM aku SEMOGA AKU KEKAL SAMPAI GRADE DI UNISEL toe . amin ~


sebagai seorg ANAK , ADIK , ANAK SEDARE ( more to family) plak aku rase aku da try sebaek mungkin utk bg kejesame , and ape jek dalam setiap event yg pemely aku uat . aku gak da try utk epy an parents aku . Alhamdulillah , result exam aku walau ta seberape tp mampu gak laa uat mak ayah aku tesenyum an :) thanks GOD : D dalam 2011 aku dikurnie an seorg ANAK BUAH . cucu petame utk mak abah aku . bukan maen suke ag dorg . kaann ? smpai aku kadg kala terabai . hahahhaa XD sadis sungguh . whatever it is , aku pon epy gak sebenaa nyee . sejak kehadiran dak kecik toe , ( NUR QAISYA NAJWA ) , umaa aku agak happening laa . sangad PENING . huhu . kalau pegi memane pon , yg penting mesti beli baju or kasut utk dak kecik toe . huntung laa kau budak kecciiikk . hiks . dalam 2011 neyh 4 org sepupu aku kawen serentak . WEDDING OF THE YEAR you ollss . haha . TAHNIAH oke (!) aku da beri sepenuh tenage aku mase wedding korang . BCF (BEST COUSIN FOREVER )  oke <3


sebagai KAWAN , aku da try epy an semue membe membe aku . ta kire laa membe dri skolaa , kolej melake membawe ke unisel . aku da uat terbaek oke :) past is past . walaupon kadang kadang ade yg kurg sedap di demngaa ke hape ke , tp aku malas na simpan . tp ingt laa , SETIAP ORANG ADE TAHAP KESABARAN . juz cool and bagi laa kejesame dlm hubungan pesahabatan kite keyh :)


as STRANGER . woouhh (!) neyh sesuai utk membe membe FB , TAGGED , MS aku laa neyh . hahaha . even ade at friendlist tp maseh ramai yg anggap aku neyh asing . bukan makhluk asing oke :)P ta kesaa laa an , yg penting aku anggap korang KAWAN and maybe boley jadi SAHABAD :) olwes try to make u smile babes :)


AZAM TAHUN BARU , 2012


mesti nyee aku na jadi seorg yg lbey baek dri seblom neyh . aku na try uat semue org sekeliling aku HAPPY , SENYUM SENTIASE , BAHAGIA , CERIA . kalau aku boley kesat tiap titis airmate org sekeliling aku , aku da uat da . aku tak mao sorg pon sedih bile nan aku tp aku manusie biase jek . ta mampu na uat semue toe . so , MAAF ATAS SALAH SILAP AKU SELAME NEYH . semoge hubungan kite akan kembali menjadi lebih baek dari yg sebelum neyh . tak kire ape juge hubungan kite , aku sentiase hope and doa an ianye akan jadi yg terbaek selalu dan selame nyee .

*ape azam taun baru korang ? share laa oke . juz komen . mane tau kite ley saling mendoakan :) ILY



Saturday, December 31, 2011 | Saturday, December 31, 2011 | 1 comments
old post / new post