Fateen Kasandra

















tetap menanti :)



PENANTIAN SUATU PENYIKSAAN

ape yg aku na tekan an at cnie , memg susaa utk seseorg na menunggu dan menantikan ? tapi org kate kalau da sayang ,  bukan kate menunggu , jadi number 2,3 ++ pon sanggup . HAHA . betol kan ?? kalau betol kasi jatuh lu punya kepala . haha . watlek :)


sejujurnyee , aku memang ade menanti seseorg . mesti bemain at pikiran kau , 

SIAPE ? MENGAPA ? HANSEM KE ? haha

oke , dye seorg yg memg sangad baek . ta dapat aku nafikan lagi . memang sangad baek . always make me smile ^_____________________^ 

poe myDEAR , tenks oke sellau uat aku gelak , ketawe , epy . mungkin kau takkan penah faham perasaan aku tapi tape laa . CINTA TAK SEMESTINYA MEMILIKI kan ? dapat jadi salah seorg yg tertulis dalam senarai even a FRIEND pon aku da cukop suke and bangge . something yg aku na kau tao , aku ta penaa buang kau , number kau pon aku tetap simpan dalam fon aku . takkan pernah sekalipon aku lupe kau . 

ckang kau da ade pon penyeri idop kau kan ? aku tumpang bahagie , gembire . even kadangkadang aku stalk fb kau and memg menyakedkan aty but im juz keep it alone . toe lbey baek kan ? dari aku menanges ter esak esak tanpe kau penah tao sedikitpon :') semoge kau lbey hepii and bahagie hendak nyee . papepon , 


AKU TETAP MENANTI :')



Wednesday, December 7, 2011 | Wednesday, December 07, 2011 | 0 comments
old post / new post