Fateen Kasandra

















semue sudah terjawab :')



SAYANG , I MISS YOU
SAYANG , I LOVE YOU
SAYANG , YOU SEGALA NYEE BAGI I .

ape yg aku na cakap at cnie , yessss (!) aku rindu semue kate kate neyh . aku rindu na tengok fon aku bunyi and tepapar at skrin toe kau punye call , kau punye msj . aku rindu sangad . kau faham ta ?? fon aku ckang senyap , sunyi , diam 1000 bahase ,tade pape lagi dah . da tade pape . ibarat kate pepatah , KALAU DICAMPAK KE LAUT SEKALIPON , TAKKAN SEDAR SAMA SEKALI .

even kadg kadg aku rase saked aty , rase benci , rase geram , rase bengang tp aku tetap ingt kan diri aku , JANGAN TIPU DIRI SENDIRI . yeaahh , aku mengaku aku taley pendam lelame rase yg negative toe terhadap kau . siyes aku cakap .

aku maseh ingt ag keinginan kau yg kau na sangad . kau na aku sokong LIVERPOOL . kaann ? tapi aku sellau kate aku TAKNAK dan TAKKAN PERNAH sebab aku sokong MANCHESTER UNITED and takkan berubah . tapi kau tetap besungguh dan berusehe buat aku ubah pikiran . hmm . aku minx maaf laa sebab aku ta penah tunaikan impian kau sampai ke akhir hayat hubungan kite . tapi aku na kau tao laa , da due kali neyh aku TER-sokong libepul tp aku tetap fans man utd oke . hiks . aku rindu kau sangad .

KUADKAN SEMANGAT ,

aku da sering kuad an semangat aku , tenangkan perasaan aku utk lupekan kau . oke , aku akan lupekan kau . kau pon da bahagie nan idop kau ckang kan ? aku turut begembire :) memang itulaa yg aku hope selame neyh . kau bahagie walau tanpe aku :')

TIADA LAGI TANGISAN ,

aku ta an nanges da sebab kau , aku ta an nanges da kerane kau . sebab aku ta mao kau lihat airmate aku atau tangisan aku . aku JANJI :) selepas ape yg kau luahkan semue nyee , aku da faham dan aku undurkan diri . aku doakan kebahagiaan kau . kenangan tinggal kenangan and akhir kate , AKU DAH BELAJAR DARI KESILAPAN .

HARAPAN ,

aku akan doakan kau jumpe nan org yg lbey baek and aku juge terus beharap agar aku diketemukan nan seseorg yg boley menjage aku dan beri kebahagiaan pade aku sepertimane yg diinginkan oleh setiap org dan manusie dalam sunie neyh .

manusie selalu buat silap . yeaa , name pon NOBODY PERFECT kaann . mesti laa ade uat silap dalam idop . same ade silap yg besaa mahupon kecik . semue nyee begantung pade diri memasing kan . bile ade salaah , ade silap mesti ade KEMAAFAN . saling memaafkan itu laa yg sering diharap an oley setiap org dalam dunie neyh . ta kire laa raye ke ta raye ke mesti hope an KEMAAFAN dan DIMAAFKAN . itu laa yg sebaek baek nyee . mohon laa keampunan kerane idop neyh kite tatao bile akan berakhir nyee . ntah sempat atau ta minx maaf . kite neyh kadang kadang ta sedaa ade uat silap dan salaah pade seseorg . seblom tidur , minx laa ampun dan maaf .



missFATEEN



Wednesday, November 30, 2011 | Wednesday, November 30, 2011 | 0 comments
old post / new post